Redni letni zbor članov, 7. marec 2014 ob 16.00

Vabljeni na redni volilni zbor članov Društva za biološko-dinamično gospodarjenje Podravje

v petek, 7. marca ob 16. uri, na ekološki vinogradniški kmetiji Šuman, Zavrh 90 a, Voličina, v Slovenskih Goricah.

I. Zbor članov:

8.   Predlog članarine v letu 2014

9.   Pobude in predlogi članov

II. Izobraževalno – družabno srečanje

Naša gostja bo ga. Milka Koren, ki sodi med prve biodinamike na Štajerskem in je dolgoletna predsednica Združenja za ekološko kmetovanje severovzhodne Slovenije.  Z nami bo delila svoje  znanje in dolgoletne izkušnje na tem področju. Možno bo kupiti  še semena iz ekološke pridelave.

Zaradi organizacije pogostitve prosimo za potrditev udeležbe na zboru do 5. marca na e naslov: info@biodinamika-podravje.si. Prispevek na udeleženca je 7 EUR.

Prisrčno vabljeni!

Kako pridete do kmetije Šuman?

Iz smeri Maribor ali  Murska sobota:
Smo v smeri proti  Lenartu. Iz smeri  Murska Sobota  se  peljete mimo Lenarta smer Maribor proti gradu Hrastovec, iz Mariborske smeri je smer grad  Hrastovec pred Lenartom; zavijete  proti gradu  Hrastovec, pod gradom pa levo proti Voličini. V centru Voličine pri cerkvi zavijete (za avtobuse) levo, ter prvo križišče desno proti  Zavrhu na vrh hriba, za osebna vozila pa desno ter takoj nato levo v smeri Zavrha. V Zavrhu pri razglednem stolpu izberete  levo, približno čez  150 metrov je na desni  Vinogradništvo Šuman.http://www.vino-suman.eu/